Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
    @BLUE1

    Попаднал си на точното място и точния човек. Сподели ни после как е приключил случая. Успех
    давай, дано твоя човек да намери начин да прекрати агонията

    и на мен ми казаха че ламбдата ми е за смяна защото била "заспала" и не реагирала веднага. Така като попрочетох извадките от системата на Bosch, има голямо значение и това.

    ебати филма, дано финала да е скоро
    Last edited by KirilSol; d.m.y г., 14:13.
    Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
    Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
    Lancia Ypsilon '02

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от KirilSol Покажи съобщение
      давай, дано твоя човек да намери начин да прекрати агонията

      и на мен ми казаха че ламбдата ми е за смяна защото била "заспала" и не реагирала веднага. Така като попрочетох извадките от системата на Bosch, има голямо значение и това.

      ебати филма, дано финала да е скоро
      Е хубаво де ама мойта ламбда си работи примерно и е на половин година. Не че не може да се прецака и за половин година, но до колкото знам на Новачев е още по-нова. Той на скоро сменя мисля.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Е хубаво де ама мойта ламбда си работи примерно и е на половин година. Не че не може да се прецака и за половин година, но до колкото знам на Новачев е още по-нова. Той на скоро сменя мисля.
        Датс райт моята изкара оригинална 30К км и сега пак с нова пак оригинална сега е някъде на 5 к км после боша били много убави ама на.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #64
          Вие, с чиповете, сложихте ли си антивирусни пакети в ЕКУ-тата.

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
            Вие, с чиповете, сложихте ли си антивирусни пакети в ЕКУ-тата.
            AntySpy им трябва

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
              Вие, с чиповете, сложихте ли си антивирусни пакети в ЕКУ-тата.
              дай сега да не се обиждаме на софтуер ами да търсим решение.

              Иво, прочети скритата информация в BOSCH за този проблем.

              (между другото от 2 дена проблема при мен изчезна и без антивирусна програма, ама знам че пак ще дойде)
              Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
              Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
              Lancia Ypsilon '02

              Comment


              • #67
                Айде още малко филми като заговорихме за бюлетини и разни такива някой да има проблеми със студения старт
                Ами да са чипосва кво да ви кажа
                Attached Files
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                  Айде още малко филми като заговорихме за бюлетини и разни такива някой да има проблеми със студения старт
                  Ами да са чипосва кво да ви кажа
                  Чип тунинга оправя оня бъг дето колата е спъната в началото. За това говорят хората тук. Poor driveability from cold. Нали много хора се оплакват от това. Студена и подават газ а тя едва откъсва. Не прекъсва, а просто няма мощност. За това говорят и в BOSCH FSI Tronic e описано по-подробно. И аз се оплаквах от това и още при първия софтуер който сложих проблема изчезна.

                  Ние обсъждаме другия проблем. При стартиране - бедна горивна смес, детонации. Този проблем БОШ го описват по друг начин. Лошо работещи свещи, кабели, бубини, масло при лулите, износен дросел (throttle body).

                  При мен пък да ви кажа кога колата пали идеално. Идеално пали когато е спряна на баир. С муцуната на горе. Убедих се в това за сетен път.

                  Винаги съм се чудил защо пред на жената блока като спра и сутринта пали идеално, а в гаража и пред фабриката се спуква да хълца. От няколко дни си правя експеримент. Пред фабриката има леко баирче и почнах да я спирам там. При запалване отново липсва проблема.

                  Е това на какво се дължи?

                  Днеска в гаража пробвах и друго. Викам да не би пък дюзите да сълзят (нещо което съм го проверявал, но не пречеше да пробвам). Влязох в колата тази сутрин. Пуснах аларамата за да спре запалването и врътнах на стартер за 5, 6 секунди. После запалих и пак тресе. Целта беше да се продуха, да качи масло до повдигачите. Нали да изолирам и някой от тези възможности.

                  Само нещо покраи всмукателната система има. Взех и вчера гарнитура за колектора. Мисля да го сваля да го разгледам, почистя, измия, да разглобя пак дросела, да му смажа оста , че да се движи по-лесно.... все нещо трябва да се прави за да се намери проблема. Не само да чоплим тука размисли във форума.
                  Last edited by oem; d.m.y г., 15:27.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #69
                    казах ли ви че тези с двата датчика нямат такъв проблем....ЕТО ХОРАТА СА ГО НАПИСАЛИ

                    Всички 1.8/2.0 без тези с два сензора на двигателя:
                    Attached Files
                    Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                    Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                    Lancia Ypsilon '02

                    Comment


                    • #70
                      за старта

                      Ей тая тема е най-любознателната и информативна от всички дето съм чел. Аз имам същия проблем с играене на оборотите на празен ход 0-2000 и ми гасне по кръстовищата, въпреки че смених и ламбда, и дебитомер, и термостат-изчезна за малко, ама след смяната на двигателя пак се появи. Само че от 5 дена ми даде разлика в темп и май новия термостат не е наред, или някой негов датчик. (а може и да дърпа въздух). Освен това на студено няма никой на газта, мудност, докато вдигне температура (5-10 мин е така). Новачев, според тоя бюлетин за да се реши проблема трябва да се ъпгрейдва софтуера на ЕКУ-то, това значи да се чипоса (пренастрои) така ли? Един човек ми каза че при кола без турбо и да го пренастроиш, понякога ефекта може да е надолу в мощността - има ли нещо вярно? И търсих в търсачката тема за тоя пин 15 по твой съвет ама нищо не ми излиза...
                      И как да разбера дали има 2 сензора на двигателя?
                      Alfa 156 2.0 - ех,
                      Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                      Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                      Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                      Comment


                      • #71
                        сега остава някой компетентен да каже, може ли нашите каляски да се преправят като тези с двата сензора или да духаме супата.

                        Колеги (Новачев, Иво, ОЕМ) предполагам имате схемите на двата типа двигатели (с един и с два сензора) ?
                        Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                        Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                        Lancia Ypsilon '02

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от KirilSol Покажи съобщение
                          сега остава някой компетентен да каже, може ли нашите каляски да се преправят като тези с двата сензора или да духаме супата.

                          Колеги (Новачев, Иво, ОЕМ) предполагам имате схемите на двата типа двигатели (с един и с два сензора) ?
                          Да. Може да с епреправи. Затапва се фупката на блока. ЕКУ-то си имате 3-те кабелчета при тези с два сензора двата от четирите кабела са маса. Просто се рязват слага се буксата за датчика с 3-те крачета и готово. И няма да има и разлика м/у температурата на таблото и тази на компютъра.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
                            Ей тая тема е най-любознателната и информативна от всички дето съм чел. Аз имам същия проблем с играене на оборотите на празен ход 0-2000 и ми гасне по кръстовищата, въпреки че смених и ламбда, и дебитомер, и термостат-изчезна за малко, ама след смяната на двигателя пак се появи. Само че от 5 дена ми даде разлика в темп и май новия термостат не е наред, или някой негов датчик. (а може и да дърпа въздух). Освен това на студено няма никой на газта, мудност, докато вдигне температура (5-10 мин е така). Новачев, според тоя бюлетин за да се реши проблема трябва да се ъпгрейдва софтуера на ЕКУ-то, това значи да се чипоса (пренастрои) така ли? Един човек ми каза че при кола без турбо и да го пренастроиш, понякога ефекта може да е надолу в мощността - има ли нещо вярно? И търсих в търсачката тема за тоя пин 15 по твой съвет ама нищо не ми излиза...
                            И как да разбера дали има 2 сензора на двигателя?

                            ако датчика в термостата ти е като този на снимката с 3 кабела, значи не си с два сензора, съответно си от еб...та страна като нас.
                            Attached Files
                            Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                            Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                            Lancia Ypsilon '02

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от KirilSol Покажи съобщение
                              дай сега да не се обиждаме на софтуер ами да търсим решение.

                              Иво, прочети скритата информация в BOSCH за този проблем.

                              (между другото от 2 дена проблема при мен изчезна и без антивирусна програма, ама знам че пак ще дойде)
                              Инфо Бош
                              Attached Files

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Да. Може да с епреправи. Затапва се фупката на блока. ЕКУ-то си имате 3-те кабелчета при тези с два сензора двата от четирите кабела са маса. Просто се рязват слага се буксата за датчика с 3-те крачета и готово. И няма да има и разлика м/у температурата на таблото и тази на компютъра.
                                така както си го написал разбирам как от два датчика да станем с един...ама трябва да стане обратното.
                                Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                                Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                                Lancia Ypsilon '02

                                Comment

                                Working...
                                X